Naprawa wysyłkowa sprzętu elektronicznego DOOR-2-DOOR, telefony komórkowe, tablety, laptopy, nawigacje samochodowe GPS.
![]() |
Oferujemy państwu serwis wysyłkowy, i naprawy sprzętu elektronicznego jak telefony komórkowe, tablety, laptopy oraz nawigacje samochodowe GPS. Mogą państwo wysłać do nas sprzęt my go naprawimy i odeślemy, wszystko szybko i sprawnie bez wychodzenia z domu. – Przed wysyłką sprzętu do nas prosimy o kontakt telefoniczny lub przez formularz kontaktowy. – W większości przypadków będziemy stanie podać orientacyjny koszt naprawy. – Chęć otrzymania faktury VAT proszę zgłaszać przed wyceną naprawy. – Do paczki proszę włożyć kartkę ze swoimi danymi jak adresem do odesłania sprzętu oraz numerem telefonu do kontaktu po dokonaniu naprawy. – Nie usuwamy danych z telefonów podczas naprawy, ale ze względów bezpieczeństwa prosimy wykonać kopie swoich danych z telefonu, do regularnych kopii polecamy program Super Backup Kontakty&SMS – Zapakuj bezpiecznie swój sprzęt aby nie uszkodził się podczas transportu i wyślij do nas na adres biura. – Proszę nie korzystać z usług firm Poczty Polskiej, GLS. (problemy z dostarczaniem lub odbiorem paczek), proszę użyć dowolnej innej firmy kurierskiej koszt jest podobny a forma kurierska dostarczy paczkę bez problemu w kolejnym dniu roboczym. Możliwość odbioru i wysyłki paczki przez paczkomaty impost. – Proszę mieć na uwadze że sprzęt po naprawie wizualnie może nie wyglądać jak nowy z pudełka, podczas wycinania starego ekranu z ramki jest ona nagrzewana do wysokich temperatur i może zostać odkształcona delikatnie oraz przy takiej operacji mogą powstać rysy na obudowie, może być też trudność z idealnym wklejeniem ekranu, ale przykładamy wszelkich starań aby wszystko wyglądało jak najlepiej a klient był zadowolony. – Jeśli sprzęt wymaga dodatkowej diagnozy skontaktujemy się z państwem, jeśli nie to odezwiemy jak sprzęt będzie już naprawiony i gotowy do odesłania. – Minimalna stawka za diagnozie telefonu albo odstąpienie od naprawy po diagnozie to 120zł. – Formy rozliczenia za serwis lub zadatku na zakup części mogą państwo wpłacić transferem BLIK lub Revolut na numer telefonu 514 420 300 lub na konto bankowe, lub możemy też wysłać sprzęt za pobraniem i zapłacą państwo przy odbiorze. – Koszt wysyłki kurierem DHL lub paczkomaty inpost to 20zl przy przedpłacie lub za pobraniem kurier DHL 30zl. – Wszystkie nieprawidłowości w działaniu naprawionych urządzeń proszę zgłaszać nie później nic 14 dni od czasu uch naprawienia. – Jeśli nastąpiło uszkodzenie przesyłki podczas transportu proszę niezwłocznie spisać protokół uszkodzenia z kurierem, wszystkie paczki są ubezpieczone i tylko przez taki protokół mogę stwierdzić że paczka mogła zostać uszkodzona w czasie transportu w innym przypadku uszkodzenia mechaniczne nie będą mogły być zareklamowane. – Naprawione urządzenie nie mogą być zareklamowane po naprawie jeśli nastąpiło jakiekolwiek uszkodzenie mechaniczne naprawionych/wymienionych elementów, lub zalanie urządzenia cieczą lub wodą – Sprzęt nieodebrany przez 35 dni po zakończeniu usługi (naprawy bądź diagnozy) przepada i zostanie zutylizowany w elektro śmieciach. |